|
Black Widow UHD? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2021 kl. 18:21 |
|
Jeg skulle til at forudbestille den da jeg kom i tanke om, at der ikke plejer være danske undertekster på UHD-disken ved danske Marvel-udgivelser
Gælder det stadig?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er Dansk tekst på. Selv i UK
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Du kunne jo feks prøve at smutte forbi blu-ray.com og tjekke
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Men på blu-ray.com er det sgu da ikke den danske udgivelse, er vi enige om det?
Lidt senere: Det kunne man så godt, det vidste jeg ikke Redigeret af jake51 - 29-August-2021 kl. 08:45 |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
|
claus_jac, det er vist nemmere for dig bare at svine folk til i stedet for at komme med konstruktiv kritik/hjælp
|
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
![]() Redigeret af Naiera - 29-August-2021 kl. 09:04 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Nej du har lige lært at bluray.com også er på dansk. Så lutter konstruktive indslag hvis du gad se efter.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Nu findes der så også en del danske online butikker der sælger film, du kunne måsk bruge 2 min på at kigge på dem i stedet for alle andre skal gøre arbejdet for dig
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Hvad er det der sker i de her forums lige pt. - hvis folk ikke kan opføre sig ordentligt så hold jer fra at skrive, tak!
Hvad skal vi med forummet hvis standardsvaret er - google det..!!??
|
||
![]() |
||
|
Jeg har faktisk lært noget den her gang - se indlæg 4, hvor jeg blankt indrømmer at jeg ikke vidste det
Alligevel bliver jeg angrebet
|
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Som du kan se i cirka alle andre tråde er det netop ikke standardsvaret. |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Har set flere tråde på det seneste, hvor folk overfaldes for ikke selv at undersøge tingene inden de spørger, men nej de fleste kan heldigvis finde ud af at opføre sig ordentligt
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |