|
Hvilken Soundbar? |
Besvar |
Forfatter | |
GUPE
Bruger Oprettet: 10-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Oktober-2021 kl. 03:30 |
Jeg har tænkt mig at købe et nyt TV, det bliver sandsynligvis et LG OLED77C16LA, når det kommer ned i en pris, der er til at betale for normale mennesker, dvs. under 20K, forhåbentligt før BF, da jeg kan se på pricreunner, at det allerede har været under 20 K i Elgiganten.
Jeg vil gerne have en god lyd til TV'et, så jeg hr tænkt mig at købe en soundbar. Vælget står mellem disse: Hvad er et bedre køb? Er der andre alternativer?
|
|
GUPE
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen forslag? Jeg ved, at flertallet i denne gruppe nok anbefaler et rigtigt surround system, men har bare ikke rigtigt lyst til at give de 15.000+ det vil koste, så en god soundbar med sub og baghøjtalere til maks. 8.000 alt inkl. er det jeg kigger på, og der syntes jeg Samsung HW Q960A får rigtig gode anmeldelser fra næsten alle sider, så den er lige nu på toppen af min liste, nu den er under 8.000 kr med en ekstra gave inklusiv (The frame 32" TV, Robot støvsuger eller tablet).
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
10.000 for en samlet pakke, der lyder MEGET bedre end en soundbar til 8.000. Og - vil man senere opgradere til eksempelvis nye lydformater, er det kun forstærkeren der skal skiftes ud og ikke "hele" lydsystemet som i en soundbar. Klaus
|
|
GUPE
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input, men 10000 kr er stadigvæk over mit budget, og gider ikke alt bølv med alle de højtalere og en extern receiver, vil gerne "keep it simple", da jeg absolut ikke er en hifi nørd.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |