|
v: DALI Ikon 8 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jmoeller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2019 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2021 kl. 17:56 |
Hej. Nogen der har et bud på hvad man kan få for et par DALI Ikon 8 højtalere? IKON 8 MK1 (dali-speakers.com)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er svært når man ikke har alder, stand nypris osv.
Store højttalere er generelt lidt svære at komme af med. Folk vil hellere have små trådløse højttalere. ![]() |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Enig - nok vigtigt at nævne farven, generel stand, nypris og alder. Derudover også hvor de står, da en køber gerne vil vide det.
Jeg kan se der er Dali Ikon 6 for 2500 kr og opefter på DBA, men om de sælges til den pris ved jeg ikke. Naturligvis kunne man fristes til at sige 8'erne skal koste mere, men som Mufti skriver, så er større højtalere ikke nødvendigvis bedre ift. nuværende købere/marked for mindre setup.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
Her får man så også en højttaler der går ned til 35 Hz. Så fuld musiknydelse uden subwoofer.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Brugtmarkedet er fantastisk for os der er til store højttalere, men Dali holde prisen godt i Danmark.
mit bud er 3-4000, men det er svært. Det kan godt være mere hvis en køber er på udkig efter netop Ikon 8, men til købere der bare skal have store højttalere med 2 x 8 tommer bas, der er der meget at vælge imellem. Når vi er oppe i den størrelse, så er der nok mange der i stedet kigger efter Dali 870 som ligger i lejet 2500-4000
Redigeret af slumbert - 08-Oktober-2021 kl. 14:27 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Kom gerne med lidt mere info - jeg kunne, alt efter stand, lokation, pris, godt være interesseret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |