|
Yousee harddisk |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Planck
Ny bruger Oprettet: 08-Oktober-2021 Sted: Vordingborg Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Oktober-2021 kl. 07:11 |
Kan jeg bruge en yousee harddisk til at optage/afspille op fra Boxer (Norlys) hvis ikke hvilken HD skal jeg så anskaffe mig
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad mener du med YouSee harddisk?
Klaus
|
|
Planck
Ny bruger Oprettet: 08-Oktober-2021 Sted: Vordingborg Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er den man har modtaget fra Yousee som man optager film på. og der står HDMI 1177, DOLBY AUDIO Finn |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
You See anvender TV bokse fra Cisco (DSL) og Humax (Coax, DSL, Fiber) de kan ikke anvendes hos andre udbydere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Planck
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, så må jeg ud og købe en TV optager/afspiller. Ved du hvad der kan bruges til dette formål Finn
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes en del STBer hvor der kan tilsluttes extern HDD via USB til optagelse, derudover så kan de fleste TVer også optage via USB Da det er til Boxer, så skal det være en STB der har CI således at der kan bruges den nødvendige kortlæser da Boxer jo er krypteret.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og husk, det skal være en boks, som også har DVB T2-modtager.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det er der vel næppe nogen der ikke har, da de er ubrugelige.
|
|
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4700 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg går ud fra at du modtager Boxer/Norlys via Antenne. Er det korrekt? Det kan modtages enten direkte på et TV via et TV Modul og et abonnements kort eller en separat DVB-T2 boks. Personligt anbefaler jeg at bruge en separat DVB-T2 boks hvis man vil optage. De findes med forskellige muligheder, så som at kunne optage en kanal, mens man ser en anden. Jeg købte i 2019 en let brugt Dreambox DM 900 med 2 tunere og optagemulighed til min søster på Tyske ebay for 1001 DKr. Den har jeg beskrevet i flere indlæg her på Recordere. Dem kan du se ved at bruge forummets søgefunktion. Her er et link til to anmeldelser: Og den lidt større DM 920: Hilsen Carsten. |
|
Planck
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg modtager via luft (trådløs) på en lille stueantenne der 20x10 cm og det køre fint via Ørslev senderen. Jeg må tilstå jeg ikke er et teknisk geni. Jeg må så se hvad jeg så gør. Jeg kører med et Samsung flat TV. Jeg takker jer alle for de råd og svar alle er kommet med. Dejligt som ny for så god backup på indlæg. Finn
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og det ukendte TV har måske en PVR funktion, så kan det meget enkelt optage udsendelser via usb til en ekstern harddisk.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Der blev skrevet at det er et Samsung, så ja det kan optage, det har dog nok kun en Tuner, så det er begrænset hvor smart den funktion er.
|
|
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |