|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 11:37 |
Hejsa,
Grundet et meget underligt garanti forløb er jeg endt op med 2 Helmets og 2 PU'er. Det ene sæt er ubrugt og det andet brugt ca 14 dage. Kamera, controllere og kabler er ca 10 måneder gamle. Kvittering fra Dec 2020 haves. Så det består af: 2 Helmets 2 PU'er (kontrolenhed) 1 Kamera 2 Controllere Kabling for 1 Helmet og PU Det hele sælges samlet men jeg ved ikke lige hvad det skal koste. Billedet desværre for stort til at uploade men kan sendes. Redigeret af Bladerunner - 28-November-2021 kl. 20:59 |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej raakr74@gmail.com |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Fandt ud af at resize billedet
![]() Upload er godt nok også specielt
![]() Mener i øvrigt at det også passer til PS5. ![]() |
|
![]() |
|
Er der ikke nogen, der kan bruge 2 fabriksnye PS VR hjelme?
Den ene ikke pakket ud, den anden brugt max 14 dage. Der er dog kun ét komplet sæt (kamera, controllere, kabling) Nypris 2400+600 (+ ekstra hjelm/pu) Sælges samlet for 2000 |
|
![]() |
|
Prøver med 1.600, kom frisk
![]() |
|
![]() |
|
mer156 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Er det solgt?
|
|
![]() |
|
Nope, smider den på DBA og Marketplace en af de nærmeste dage
|
|
![]() |
|
mer156 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Jeg vil gerne købe til de 1600kr hvis du vil sende.
|
|
![]() |
|
Jeg må indrømme at jeg helst så det afhentet.
Det er to halvstore kasser, der også er noget vægt i... Det skal jeg lige overveje.
|
|
![]() |
|
Hvor bor du på Sjælland? Kan måske få det afhentet.
|
|
![]() |
|
Lidt uden for Roskilde
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |