|
Ingen hbomax på philips tv |
Besvar |
Forfatter | |
Hr. Dam
Bruger Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-November-2021 kl. 21:13 |
hej når jeg prøver at søge på hbomax på Google play på mit Phillips tv siger den at appen ikke er tilgængelig i denne region. Hvad skal jeg gøre for at installere den
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu angiver du ikke, hvilken model TV du har, men det kan ligge i at dette ikke har muligheden. Er det en model med indbygget Chrome Cast eller Android styresystem? Jeg har den installeret på min Chrome Cast med Google TV, så på PC får jeg melding om, at den er installeret. Når jeg alligevel klikker på "installeret" får jeg mulighed for ad den vej at installere den på min Android-telefon. Hvis du kan få lov til at installere appen, skal du så bare vælge at den skal installeres på dit TV. |
|
Hr. Dam
Funktioner
Tak(0)
|
jeg vil prøve din metode. Kan ikke lige huske modellen men den kører android, men har også Chrome cast. Har installeret andre appstore som fx disney+ og viaplay.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal nok finde ud af hvilken model …..
Har ingen problemer med mit 48OLED935
|
|
|
|
Hr. Dam
Funktioner
Tak(0)
|
det er en 49pus6432
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at følge HBO Max´ vejledning: https://help.hbomax.com/dk-da/Answer/Detail/000001252
(dit TV's version af Android TV er ny nok til HBO Max) Du kan evt. hente appen på Play via https://apps.evozi.com/apk-downloader/ og installere den fra et usb-stick.
Redigeret af longjohn2 - 13-November-2021 kl. 21:07 |
|
Hr. Dam
Funktioner
Tak(0)
|
har opdateret og haft strømmen taget fra i 60 sek, samt tilladt at den må bruge wifi til at finde placering. Nu er meddelelsen lidt anderledes. Nu siger den at hbo max ikke er tilgængelig på denne enhed. Vil se om jeg kan installere appen fra en usb
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |