|
Good Morning Vietnam! |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-November-2021 kl. 15:46 |
|
Er det mon muligt at få denne film på bluray med danske undertekster? Kan se de er på DVD’en.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den kan streames, det er vist eneste mulighed.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis der skal danske tekster på skal det vist være hjemmelavet.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må du vist uddybe?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil helst eje mine film.
|
||
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder interessant, kan det lade sig gøre?
|
||
|
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Jeg vil gerne gøre det, hvis det er. En BD-50 der kan brændes på er dog ikke heeelt billig, og det er ikke noget, jeg har liggende.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan vel også bare have den rippede BD og subtitles liggende i en folder på harddisk/NAS/USB memorystick, og afspille på en egnet media/BD player
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den kan så forøvrigt også streames/downloades på Disney+ m Danske undertekster . . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, selvfølgelig. Det er også det jeg gør. Oftest med koreanske film på tyske eller franske udgivelser. |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |