|
3D |
Besvar |
Forfatter | |
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2021 kl. 08:24 |
Da jeg havde mit plasma tv, brugte jeg det af og til med 3D, men syntes det var anstrengende for øjnene og børn havde svært ved at beholde brillerne på fordi øjnene løb i vand... så vil lige spørge om hvordan det er på projektor, er det en bedre oplevelse? Frank
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja, vi har da set over 100 3D-film på vores forskellige projektorer og har aldrig oplevet nogen form for ubehag, højst lidt hovedpine efter et Hobiten-marathon.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Godt at høre, går og venter på min første 3D projektor. Så skal det da have endnu et forsøg 🙂 Frank
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi synes jo stadig det er sjovt, men det kræver lidt: en ordentlig kalibrering af 3D-preset'et på projektoren (ingen af vores har haft dette out of the box), og nok så vigtigt: perfekt syn - dette kan lyde indlysende, men jeg så selv med egne øjne (pun intended) hvor stor en betydning nye briller havde for min 3D-oplevelse. Så hvis man er brilleabe skal man lige få tjekket om brillerne stadig giver perfekt korrigering, og så selvfølgelig skaffe nogle 3D-briller som kan sidde udenpå disse uden at genere.
Pro tip: hvis man har genopladelige 3D-briller SKAL DISSE OPLADES MED JÆVNE MELLEMRUM!!! Hvis de bare ligger i en skuffe i et år eller længere uden at blive opladet dør batteriet og nægter at oplade. Derfor kan det være en overvejelse at købe briller med løse batterier og tage disse ud af brillerne, hvis man bare ser 3D en gang imellem.
|
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Et tosset spørgsmål, passer aktive briller på kryds af mærkerne?
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(1)
|
Nogle gør uden problemer. Det skal bare være samme teknik, altså DLP-Link briller til DLP-projekter osv. Vi bruger f.eks. stadig vores Benq-briller på en Optoma projekter.
|
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Super 🙂
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |