|
55" tommer LG, SAMSUNG eller ? |
Besvar |
Forfatter | |
mixerloke
Ny bruger Oprettet: 11-Marts-2019 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2021 kl. 13:15 |
Ohoi vidensbank.
Jeg er på jagt efter et 55" tv og sidst jeg købte et er små 12 år siden, så er nok en smule grøn i det. Jeg overvejer om jeg skal købe et Samsung 55" QN93A 4K Neo QLED eller måske LG 55" G1 4K Evo OLED TV (2021) eller måske noget helt tredje. Har små 10-12.000 at lege med nogen bud ? Klem en grøn novice Redigeret af mixerloke - 21-November-2021 kl. 16:49 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG G1 vil være et skridt op billedmæssigt fra QN93A, og så godt som markedets bedste billedkvalitet.
Blot så du er opmærksom på det så giver LG G1 nogenlunde samme billedkvalitet, som de billigere OLED-modeller, der pt. starter på 7.000 kroner i 55-tommer. Så du skal vælge LG G1 for at få det slanke design, der kan hænge helt ind til væggen. De resterende kroner kan eventuelt bruges til at koble en Apple TV 4K på. Det tror jeg du vil blive glad for i længden. TV'ets fjernbetjening kan styre Apple-boksen – og vice versa. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil sige det Samme VÆLG LG, OLED TV er længde foran LED TV og LG TV har Apple TV indbygget som app. Men hvis du vælge evt LG G1 så køb en Soundbar "flad TV = flad lyd"
Redigeret af klander - 23-November-2021 kl. 10:52 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |