|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 19-December-2006 kl. 16:24 |
||
Debat herunder Redigeret af Lars - 19-December-2006 kl. 17:31 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
savle savle send mig snarest muligt et testeksemplar til laaaaaangtidstest - så skal jeg lave en dybdeborende anmeldelse af produktet og dens kvaliteter samt konkurrenceevne over det næste år eller 2 |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Fælleskøb, FÆLLESKØB, F Æ L L E S K Ø B Brian må da kunne skaffe et godt tilbud direkte fra JVC. |
|||
![]() |
|||
Henrik Pedersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
||
Hvad med sony's Sony VPL-VW50 eller Sony VPL-VW100 (ok den er dyr) ifht. JVC'en. vurdere I at JVC'en er bedre/har bedre data. |
|||
Mvh Henrik
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
"Et bedre projektionsbillede til hjemmebiografen er ikke set før" skriver Cine4Home.de ud fra en direkte sammenligning med den populære Sony VPL-VW50 projektor. Selv i low-mode på lampen viste JVC projektoren et mere konstrastrigt billede end Sony projektoren i hi-mode. Links til anmeldelsen herunder. Tysk anmeldelse af Cine4Home - del 1 står i omtalen her på recordere.dk http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=945&zoneid=19 |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
||
Jeg er absolut med på et fælleskøb, hvis prisen er god. I Tyskland ser det ud til prisen bliver på 6200-6300€ |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |