|
tilslutte ekstra skærm til Android tablet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2021 kl. 18:02 |
Hej.
Jeg har en ret ny Lenovo ekstern skærm tilovers, der via USB har været tilsluttet en PC. Vil denne skærm med USB også kunne benyttes til en Android Tablet? Har nogle af jer erfaring?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer helt an på tablet'en. Den skal understøtte video over USB.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Tak for svaret. Det vil jeg undersøge.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Så fik jeg afprøvet,om man kunne slutte en ekstra skærm til min Huawei Tablet.
Desværre, men min OnePlus 7T telefon virkede straks med USB tilslutningen. Jeg havde dertil håbet, at mit bluetooth tastatur fungerede sammen med dette arrangement. Men nej, både kabel og samtidig trådløs tilslutning blev for meget at forlange🧐 Til PC har skærmen virkelig været fortrinlig. Så nu vil jeg sælge den gode kun treårige Lenovo Monitor LCD computerskærm med LED-baggrundsbelysning, da jeg ikke længere har brugt til den. Send mig en privat besked, hvis man er interesseret. Lenovo Q24h-10 - WLED 23,8" AMD FreeSync IPS 14ms;6ms;4ms Redigeret af bentpetersson - 02-December-2021 kl. 19:04 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |