|
Små undertekster på HBO Max |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-December-2021 kl. 13:12 |
|
Jeg er ret ny indenfor streaming verdenen. Har lige anskaffet en Android TV enhed, en variant af Strong Leap S1. Underteksterne på HBO Max er meget små. Jeg har prøvet at ændre fra normal til stor inde under de generelle indstillinger. Det har overhovedet ikke haft nogen effekt. Findes der en løsning, eller er det en fejl som HBO må rette op på? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en fejl hos HBO.
Foreløbig melding lyder, at ny teknisk platform - som skulle rette op på flere problemer - er klar til Android TV og Smart TV i “starten af 2022”.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lad os nu se, de har også lovet at Tv serier skal vises i original fremerate, men alligevel reencoder de stadigvæk nye serier til 25 fps Så personligt vil jeg se det før jeg tror det, HBO er en skandale, disse problemer skulle sq have været på plads fra starten, og det burde heller ikke tage flere måneder at rette dem
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er det godt, at man kan købe et Apple TV som ingen problemer har, og bruge f.eks. Getflix til at se den amerikanske HBO Max, der selvfølgelig viser serierne i den rigtige hastighed.
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sjovt intet ændre hos dig. For mine Shields så bliver teksten større
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu heller ikke problem med små tekster på min shield Så vidt jeg husker er der også en fane under instillinger hvor man kan vælge mellem flere størrelse af tekst
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På mit Android Smart TV (SONY) kan man sagtens ændre størrelsen. Man kan vælge mellem: Meget lille, Lille, Mellem, Stor og Ekstra Stor.
Det gøres i HBO Max app'en inde under kontoindstillinger.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan det opfører sig på andre platforme er ligegyldigt i denne sammenhæng. Jeg har ingen problemer på min PC, men på min streaming boks. Inde i HBO Max appen er der ingen indstilling for undertekst størrelse, kun sprog. Størrelsen indstilles i boksen generelle indstillinger, men det har som nævnt ingen effekt. Så vil en person der har en boks med Android 10 TV og HBO Max venligst fortælle mig hvor den indstilling er gemt, hvis vedkommende ikke har problemet. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det så er samme hos dig? EDIT: Nvidia Shield er så kun Android TV version 9, kan jeg se. Ved ikke om det gør forskel?
Redigeret af JørgenT - 22-December-2021 kl. 20:54 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay Kloge Åge, beklager at jeg prøvede at hjælpe...
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor mener du, at det er en anden platform? Du spørger om hjælp til app'en på Android TV, og Deschains tv kører Android TV. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |