|
Hjælp til at finde en Chromebook |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Frede-g ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2010 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2021 kl. 00:29 |
Hej Alle. Jeg står og vil købe en Chromebook til mig selv og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde den rigtige.
Den skal primært bruges til: Googles Docs programmer på arbejdet. Mail. Facebook og underholdning mens jeg pendler. Opbevare billeder. Men ikke Photoshop arbejde eller lignende. Lidt let Youtube arbejde. Tekstning af Videoer. Måske små spil via Google Play store.
Krav. 14-15 tommer maks. 4000kr budget. God kvalitet. Fornuftig batterilevetid.
Jeg er selv faldet over Elgigantens tilbud på Lenovos Ideapad Flex 5, som jeg selv syntes passer mig meget godt:
https://www.elgiganten.dk[...] Er det en pris der er værd og rygge efter? Syntes den har fået gode anmeldelser rundt omkring. Glæder mig til at få forslag eller input fra jer andre. |
|
![]() |
|
mrdoc22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2018 Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ellers er der:
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jegv vil foreslå den du selv linker til, så har du 2 i en, både en PC og en Tablet, har selv sådan en, også Lenovo.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |