|
The Godfather trilogi 4k |
Besvar |
Forfatter | |
JMH
Junior bruger Oprettet: 20-Oktober-2020 Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2022 kl. 18:05 |
Endelig officielt.. I biografen 25. februar Jeg glæder mig! Dog ret dyr i preorder på amazon.com indtil videre...
Redigeret af JMH - 13-Januar-2022 kl. 18:12 |
|
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver fedt! |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
JMH
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vælger at læse det som, at det er exclusive to Dolby Cinema biografer i USA og at den også bliver vist i udlandet. Ellers må vi nøjes med at se den i 4K hjemme, men jeg gad godt nok at prøve at se den på et stort lærred og jeg håber at det kommer til at ske. De har måske lavet en aftale i USA, men det giver jo ikke mening at der er lande, hvor den slet ikke kan blive vist.
|
|
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820 |
|
falle
Guld medlem Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er altså ret normalt at genvisninger af gamle film i specielle udgaver kun bliver vist i USA.
|
|
JMH
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er "The Godfather" lidt mere end en gammel film. Den vandt 3 oscars og den har ligget stabilt som nummer to på IMDBs liste over de 250 bedste film nogensinde i alle de år jeg har brugt IMDB. https://www.imdb.com/chart/top/?ref_=ats_top250serp_to_top250chart Jeg krydser fingre
Redigeret af JMH - 15-Januar-2022 kl. 09:31 |
|
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Paramount siger, at den også vises i biografer internationalt. Men det er uklart, hvad det dækker over.
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt se hvad du mener, men i så fald tror jeg formuleringen ville være “as well” i stedet for “and” hvad angår international visning. Den store nyhed i den nye remaster er Dolby Vision, så jeg tænker, at det er det, de gerne vil vise til publikum.
|
|
|
|
JMH
Funktioner
Tak(0)
|
Det sker! Man kan nu bestille billetter til cinemaxx i København og Aarhus... |
|
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820 |
|
JMH
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så den i går i Cinemaxx. Jeg synes at det var en stor oplevelse at se den i biografen, dog synes jeg at det var svært at se hvor meget der er sket på billed siden, men biografen har jo heller ikke Dolby vision.. Det bliver spændende at se hvordan den ser hjemme på TV med Dolby vision.
Redigeret af JMH - 27-Februar-2022 kl. 09:00 |
|
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |