|
The Frame kabel |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
SofiaO ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2022 kl. 22:54 |
|
Baggrund:
Jeg har købt et Samsung The Frame 55" af to grunde: 1. ville gerne have det skulle falde ind som et billede i køkkenet (uden nævneværdige kabler) 2. ønsker at bruge min eksisterende Sonos installation i køkkenet (Sonos Amp + 2 passive højtalere og 1 sub) Problem: Den externe box skal helt op på et skab ved siden af mit Sonos, hvilket kræver ca 15m Samsung One kabel (det der medfølger er kun 5m) men de tager 2.500DKK for sådan et kabel!!! Til sammenligning koster et HDMI kun 150 på avexperten.dk derfor gør det mig ondt, at skulle give crazy overpris for et 15m Samsung One kabel til 2500 DKK. Er der nogle af jer, der ved om man kan købe det andetsteds eller lave det selv? På forhånd tak
Redigeret af SofiaO - 05-Januar-2022 kl. 11:32 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er ingen penge at betale Kr 150 for et kabel i den længde. Det er i den billige ende.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
SofiaO ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
|
@Radiomanden beklager misforståelsen men jeg kan ikke bruge et HDMI kabel, da boksen ikke skal stå på gulvet foran tv'et men op på skabet ved Sonos installationen. Derfor skal jeg bruge et 15m "Samsung One Near-Invisible kabel" og det er det jeg syntes er dyrt til 2500 DKK.
Derfor vil jeg høre om der er nogen der ved om man kan købe det andetsteds eller lave det selv.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det vil næppe kunne fås billigere.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
|
Kan næppes laves selv af lægmand, det er et optisk kabel
Redigeret af Clemen - 04-Januar-2022 kl. 23:36 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
![]() |
||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
|
Hvis du kan, er det væsentlig billigere at købe et 15m optisk kabel til at forbinde Sonos med Samsung boksen. Så er du under 250 kr.
|
||
![]() |
||
|
God pointe
|
||
![]() |
||
|
Nu har jeg forsøgt at købe der og krydser fingrer for at det rent faktisk er 15 m. Sidste sted jeg forsøgte sendte de et 5 m kabel.
|
||
![]() |
||
|
Besnærende tanke men så skal kassen desværre stå på gulvet i køkkenet. 😦
|
||
![]() |
||
|
Pokkers det var selvfølgelig kun et 5 meter kabel som er det samme som det jeg fik med tv'et. Er det nogle der har gode forslag?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Der står i teksten at det er et 15 meter kabel, men de har sendt dig et 5 meter? Hvad siger forretningen til det? Klaus
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |