recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung bras
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung bras

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung bras
    Sendt: 09-Januar-2007 kl. 21:41

ja så skal det plasma skisme retur.

har et forfærdligt dårligt billede,det virker som om det er grumset når det er lidt mørkt billedet.

er der nogen der har samme problemer med deres  samsung PS-42Q7H.

eller evt andre problemer.

da mit ikke er mere end 14 dage gammelt,håber jeg da at 2tal vil hjælpe mig ud af denne knibe for sjældent har jeg set så ringe billede.

hvilke skærm skal jeg ha,den skal bare ha et kanon billede og være 42" og rigelig med tilslunings muligheder,skal køre med htpc.

hvor gammelt må et plasma egntlig være før de ikke skal tage det retur.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 21:44
Du skal kigge på enten Panasonic PV60 eller Pioneer PDP 427.
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 21:59
Panasonic PV60 er det noget der bare dur,skal ha et ordentligt billede og noget bedere end den møg samsung jeg har fået.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 22:07
Ja, billedet på PV60 er en del bedre. På Pioneer 427 er det endnu bedre, og så ligner designet Samsungen en del mere end PV60'eren. Men det koster også så.

Redigeret af Naiera - 09-Januar-2007 kl. 22:08
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 22:12

Hej djangs - det lyder mærkeligt at dit billede bliver grumset når det viser mørke billeder. Er du sikker på, at det ikke skyldes optagelserne?

Nu har jeg godt nok ikke Samsungs 7-serie, men mit Samsung plasma bliver generelt ikke mere grumset ved mørke billeder -  med mindre at optagelserne er optaget "mere grumset" 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af djangs djangs skrev:

skal køre med htpc.

Er det specielt når du afspiller filer fra HTPC det er dårligt ? måske Divx, Xvid o.lign. ?

Returret har ikke noget at gøre med alder på plasma

Du har ingen automatisk returret/fortrydelsesret iht. købeloven ved køb i en almindelig butik, medmindre butikken selv tilbyder dig en returret som et led i sin handelspolitik. Så din evt. returret afhænger udelukkende af 2Tal's politik omkring dette - den lyder sådan her:

Retur og ombytningsret

2tal giver sikkerhed for et rigtigt valg. Derfor tager vi også konsekvensen, og giver dig en betryggende fortrydelsesret. Du får 8 dages returret og 30 dages ombytningsret, idet vi allerede fra starten har gjort os umage med at rådgive dig om det rigtige produkt. Retur og ombytningsretten gælder ikke tegnede abonnementer på satellit-TV og mobiltelefoni. Ved returnering skal produkt tilbageleveres i original emballage indeholdende betjeningsvejledning og relevante kabler m.m.

Hos 2tal kan du altså returnere din vare og få pengene igen indenfor 8 dage, eller ombytte den til en anden vare indenfor 30 dage.

Det er kun ved onlinekøb du har automatisk returret/fortrydelsesret iht. købeloven, og her er den 14 dage (eller mere hvis onlinebutikken tilbyder det) uanset hvilken vare det er.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 23:18

hvis jeg får muligheden for at bytte.

hvad skal jeg bytte det til,skal jo nok være i samme prisklasse.

jeg har jo også min thomson 8850,til at afspille film med og der er den også helt gal med billedet.det er ligesom om at den ikke kan følge med i opløsning,så det bliver grumset billede.

så jeg vil snakke med 2tal og prøve at forkleere dem problemet,men har ikke den originale indpakning mere,så håber da ikke det bliver problemet.

Til top
barfodcph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2006
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 23:58

ja så skal det plasma skisme retur.

har et forfærdligt dårligt billede,det virker som om det er grumset når det er lidt mørkt billedet.

er der nogen der har samme problemer med deres  samsung PS-42Q7H.

eller evt andre problemer.

da mit ikke er mere end 14 dage gammelt,håber jeg da at 2tal vil hjælpe mig ud af denne knibe for sjældent har jeg set så ringe billede.

hvilke skærm skal jeg ha,den skal bare ha et kanon billede og være 42" og rigelig med tilslunings muligheder,skal køre med htpc.

Har du gjort noget for at indstille tv'et??? eller har du bare sat det op og konstateret at det ikke er godt med fabriks-indstillinger?

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2007 kl. 00:10
Få en snak med 2tal og byt det til en 42PV60. Sandsynligheden for at du får endnu værre problemer med dit bambus TV er langt større, end med et godt japansk mærke ! Det skulle gerne spille også om 5 år.

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu