recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pc til 3 skærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pc til 3 skærme

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pc til 3 skærme
    Sendt: 04-Februar-2022 kl. 09:18
Hvordan ved man om ens “kontor” computer kan tilkobles 3 skærme ? 

Ja det giver sig selv at der skal være 3 udgange - men er det nok eller skal der mere til ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2022 kl. 11:34
hvis det er 3 forskellige ting du vil se kræver det blot grafikkort med 3 udgange

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2022 kl. 11:40
det behøver det ikke være.  Bare forlængelse af skærmene
Til top
ASKF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2022 kl. 19:12
Samme svar, det kræver blot tre udgange og så kan du i indstillingerne vælge hvordan de skal bruges og om du vil have menulinje på den alle eller blot på hovedskærmen.

Redigeret af ASKF - 04-Februar-2022 kl. 19:13
Til top
sd Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Marts-2012
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2022 kl. 20:19
Det kræver ikke nødvendigvis 3 udgange fra computeren, med en nyere computer med DP grafikudgang kan man "daisy-chaine" skærmene, dvs sætte skærmene op i kæde. Det kræver naturligvis, at skærmene har en indgang og en udgang.
Powered by beer and chips
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2022 kl. 20:41
det kommer meget an på hvad det er for en pc og så kommer det også an på opløsning på skærmene.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 08:21
Jeg tror ikke at der er mange bare lidt moderne PC'er der ikke ville kunne trække 3 skærme til almindeligt kontor arbejde eller lignende. Det kan selv min bærbar kontor-laptop (Lenovo carbon x1) klare.

Som en anden er inde på, hvis ikke din PC har 3 udgange i grafikkortet, så benyt skærme med Display Port hvor de kan daisy chaines (dvs forbindes i serie). Det virker super godt til dagligdags brug.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Jeg tror ikke at der er mange bare lidt moderne PC'er der ikke ville kunne trække 3 skærme til almindeligt kontor arbejde eller lignende. Det kan selv min bærbar kontor-laptop (Lenovo carbon x1) klare.

Som en anden er inde på, hvis ikke din PC har 3 udgange i grafikkortet, så benyt skærme med Display Port hvor de kan daisy chaines (dvs forbindes i serie). Det virker super godt til dagligdags brug.

Nu er det jo heller ikke en bærbar i den billige ende.

Jeg kan kun sige, at det jeg ser til dagligt på mit arbejde somsupporter er at mange af de pc’er der bliver købt som arbejds pc ikke kan klare det. 

Den arbejds pc fra hp som jeg har på arbejdet, kan kun klare en uhd skærm, så snart man sætter skærm 2 på, så kan den kun kører 1024x768. 
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Jo, det er der.
Jeg har en Lenovo L460 på arbejdet.
Den bruges normalt med to eksterne skærme, men hvis jeg åbner låget og derved aktiverer den interne skærm, slukker den ene eksterne.
Dvs. den kan kun trække to samtidige skærme.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 19:22
det er en hp elitedesk 800 G8 desktop pc

Har billedet til den - 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 19:28
der er to DisplayPort - kan man på en måde koble 3 27” skærme til den ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

der er to DisplayPort - kan man på en måde koble 3 27” skærme til den ?

Du har læst, hvad der blev skrevet til dig for 23,5 time siden?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu