|
Mame / Arcademaskiner |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Februar-2022 kl. 17:48 |
Nogen der har rodet med sådanne maskiner enten med raspberry pie 4 eller almindelige computere bygget om til retromaskiner - som vil dele lidt viden omkring en masse storm p spørgsmål jeg har. Feks noget med nogle Roms placeringer osv
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som udgangspunkt kan du placerer ROMS hvor du har lyst til og pege din emulator det rigtige sted hen - jeg ville personligt have dem på et drev for sig selv.
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for det. Har bare et bomb Jack Rom som den ikke kan finde :( måske peger den et forkert sted hen, er mega noob
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi skal lige huske på, at det her er pirateri, uanset hvor gamle spillene skulle være.
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Funktioner
Tak(0)
|
At benytte en emulator er ikke ulovligt, spørgsmålet er mere hvor de anvendte ROMs kommer fra, men der er vel grænser for, hvad man skal hænge sig i?
Jeg mener ikke, man behøver have pirateri i tankerne, så snart der er én, der spørger til hjælp i denne kategori, så ser ingen grund til, "vi" skal huske på noget...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Kasper_J
Funktioner
Tak(0)
|
Der er nu masser af helt lovlige spil man kan spille med en hjemmebygget arkademaskine. |
|
Kasper_J
Funktioner
Tak(0)
|
"Uanset" er nok også lige at stramme den lidt, hvis man ejer original hardware og dumper rommen, må man så bruge denne på sin pc? Jeg kender ikke svaret, og jeg ved faktisk ikke om det nogensinde er afgjort ved en domstol. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |