recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sende digital lydspor til Bose Lifestyle?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSende digital lydspor til Bose Lifestyle?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 766
Direkte link til dette indlæg Emne: Sende digital lydspor til Bose Lifestyle?
    Sendt: 10-Januar-2007 kl. 13:58

Davs,

Jeg står og er lidt i tvivl om et par ting. Jeg har et bose lifestyle 48 anlæg (5.1) som jeg gerne vil have lyd fra min Shuttle over på. Min Shuttle har et AC97 lydkort med optisk udgang. Samtidig har jeg lige bestilt DVB-C fra TDC sammen med en FireDTV.

Jeg ønsker jo ikke at benytte mit lydkort i PC'en til at afkode dolby lyden. Den skal jo i princippet bare sende et digitalt signal med lydsporet til min bose forstærker. Men vil jeg kunne det via mit onboard lydkort? Eller er jeg nød til at investere i et PCI lydkort med dolby DTS/Digital etc. for at kunne sende det til anlæget, som godt kan afkode DTS, DIgital osv.

Hvis jeg ikke bare kan sende signalet via den optiske udgang, hvilket PCI kort vil folk så anbefale at købe?

/Jonas R.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu