|
Skærm på S21 |
Besvar |
Forfatter | |
Queenyard
Bruger Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2022 kl. 13:26 |
Hej
Jeg har netop fået en ny arbejdsmobil (Samsung S21) Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om der direkte fra boksen er en eller anden form for film på frontskærm ? Det ser ud som om der er noget der sidder og beskytter ... Hvis der er en eller anden form for beskyttelse .. Skal den så af førend man f.eks. påsætter et Panzerglass beskyttelse. Jeg håber lidt der er lidt beskyttelse, for selvom jeg virkelig har prøvet at passe på, så er der allerede lidt ridser i det jeg formoder måske er en eller anden form for beskyttelse. Håber nogen har det gyldne svar for mig ... PFT Per
|
|
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box PS3 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se videoen ved at skrive unboxing efter type nr. Svaret må nok være nej.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der sad en tynd form for beskyttelse på min, men paserglas er det ikke, og har du fået småridser, så er det filmen der er ridser i.
bruger ikke og har aldrig brugt paserglas på mine telefoner, og skærmen på min S21 fejler intet, nu et år gammelt.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
På ny elektronik, er der tit en beskyttelsesfolie på. Den er der bare for at beskytte det mod ridser under produktionen. Det er bare, at rykke det af...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |