|
Keyboard med USB HUB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2022 kl. 21:32 |
Jeg søger et full-size keyboard med en USB HUB indbygget med minimum 2porte.
Det skal have også have volumekontrol og lys i taster, og så selvfølgelig dansk layout. Nogen der har en ide om det findes mere?
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Der er nogle stykker med usb passthrough hvor du så ville kunne sætte din egen hub på men kan ikke komme i tanke om nogen med både lys og 2 porte.
|
|
![]() |
|
Ole N 84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
Der er et her Monoprice Backlit Macro Mechanical Gaming Keyboard with USB Hub, Headset, Microphone Jacks and Cherry MX Red Switches (109181) : Amazon.co.uk: Computers & Accessories
Sådan et har jeg, og det er jeg rigtig glad for. Gaming, HP Omen Gaming Keyboard - dba.dk - Køb og Salg af Nyt og Brugt |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Tak for forslagene.
Troede der fantes en masse keyboards med USB-HUBs, og det bare var mig der ikke kunne finde dem. Ser ud til jeg må acceptere en HUB på skrivebordet, når nu mine skærme ikke har det indbygget. |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Hvad er det du skal bruge usb hub til?
Klaus |
|
![]() |
|
Mus & trackball & BT dongle.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Tager du det fra ofte? Hjemme hos mig, sidder disse direkte i computeren. Klaus
|
|
![]() |
|
Problem med rækkeviden, når de sidder i computeren der står på gulvet.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Okay,
Så ville jeg nok placere en USB hub bagerst på undersiden af bordpladen. Klaus
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Jeg ville vælge en keyboard der passer til mig om det så har USB hub eller ej. Og så bare have en USB hub på bordet.
(Personligt er jeg glad for Logitech MX keys). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |