|
Tidal streaming til yamaha reciever |
Besvar |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2022 kl. 19:23 |
Er det ikke muligt at streame tidal til min rx-v4a?
Redigeret af mbm1 - 05-Marts-2022 kl. 19:23 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Ved bare ikke hvordan
|
|
gellert1962
Ny bruger Oprettet: 15-Juli-2020 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan bruge din mobiltlf hvis det skal være rigtig nemt... eller købe en streamer :-)
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger brugsforvirringen?
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Har du købt den fra ny? Så vil den fortælle dig hvordan du sætter den op til netværks tilslutning og wifi til trådløst netværk, når du starter op første gang. Jeg går ud fra du har et hjemme netværk med modem?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Her er den danske manual. Tar lidt tid at downloade, da den er på 323 sider. Læs den så blir du klogere.
|
|
|
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Kan kun finde spotify.. som jeg har brugt længe..
Tidal kan jeg ikke finde ud af at få gang i. Der står ikke noget i manualen specifikt omkring tidal. Kan være jeg skal afinstallere app og resette recieveren
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Start med at af- og gen- installere tidal app. Hvis du resetter reciever, skal du starte forfra med at installere alt.
|
|
|
|
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du har installeret musiccast app'en på din tlf. Skulle tidal gerne været der på
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |