|
Kan det nu passe. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Marts-2022 kl. 14:30 |
|
At der ikke er kommet nogle nye medlemmer her på recordere.dk. Der har ca.den sidste måned stået at nyeste bruger er bimmerarnold. Er man holdt op med at registrere nye brugere. Admistrator må gerne svare.
carsten
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fjæset har nok taget mange evt nye
|
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Joo, men det er aligevel mystisk at der slet ikke er nogen nye brugere. Måske er forum ved at være fortid, for der er ikke megen aktivitet mere.
carsten
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
desværre er disse gode Forum måske ved at være fortid.
Og på fjæset oversvømmes grupper af uønskede personer samt rodet logistik. |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Facebook er vel også mest for her-og-nu-kontakt med andre, samt at vise billeder / fotoalbums.
Men ja - det ER en rodet affære på Fjæset, må jeg da indrømme. Bare det at finde éns egne indlæg. Vorh.......... Det er ikke sjovt. Eller, at scrolle nedad i profiler, grupper, medvidere. Ikke nemt at have med at gøre. Min End-tast er efterhånden godt brugt!! At søge her på recordere - nemmere? Nej. Det er nemmere, på Google, at skrive sådan ca. hvad trådenes overskrift er, og så skrive recordere bagefter - så kommer der forslag op. Ellers, så er et forum vel mere egnet til at skrive om et eller andet problem, vil jeg da mene. Men der er da godt nok til tider ikke megen aktivitet her. Ellers, så kom der et par nye medlemmer, i 2021 - maj og oktober. Så LIDT sker der. Måske, en del af dem kun bruger Køb/Salg/Bytte-sektionen?
Redigeret af mnielsen - 13-Marts-2022 kl. 22:02 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hver ting sin tid.
Jeg har været med fra Fidonet og Usenet. Siden kom hjemmesider med hver sit Forum, og det ser ud som om Facebook-grupper tager en del fra de forskellige fora. Hvad bruger I andre egentlig? Selv er jeg begyndt at bruge Facebook-grupper, da det er nemmere end at finde nye fora. Jeg har også tænkt på reddit, men er ikke kommet igang. Hvad er der ellers?
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da jeg ikke er på Facebook, så bruger jeg ikke det og kommer ikke til det.
Jeg bryder mig ikke om at der ikke kan findes historiske data frem. Alt er glemt om en uge. Klaus
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er, hvad jeg bruger: Recordere - det lidt, jeg nu bruger forummet. Microsoft Community - det engelske og en gang imellem det danske. Facebook til "det løse", og når der er nogen jeg skal have kontakt med her-og-nu i Messenger, samt til diverse grupper, når det er vedrørende gamle fotos.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan der da også let, du har en fuld oversigt over egne indlæg/kommentarer og kan søge i de grupper du er tilmeldt. |
||
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har tydeligvis aldrig prøvet at finde noget gammel information på Facebook. Det er reelt umuligt, og hvis du søger i en almindelig søgemaskine kommer intet fra Facebook frem.
|
||
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hej,
Som helt nyt medlem (mindre end to minutter) kan jeg blot sige, at tilmelding af nye medlemmer har været frakoblet i en periode på nogle uger; jeg har igen og igen forsøgt at tilmelde mig, men stødte hver gang på en fejlmeddelse der sagde, at forummet ikke accepterede nye medlemmer. Jeg tjekkede igen da jeg så denne tråd og kunne nu pludseligt tilmelde mig. Så jeg tænker at der har været for mange spam tilmeldinger eller et eller andet, i hvert tilfælde burde I se flere nye medlemmer nu. Mvh. Mikael |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen så velkommen til! Og sådan noget kunne recordere-personalet da godt have skrevet i denne tråd - angående at man ikke kunne tilmelde sig i en periode. Det havde været meget relevant, synes jeg. Som nyt medlem er der også visse begrænsninger: Fx, at man ikke kan sende Privat-beskeder til nogen, og at uploade billeder. Dette kommer først, når man enten er blevet "Bruger" eller "Juniorbruger" - husker ikke lige hvad af det... Denne ændring sker først, når du har skrevet en del indlæg i forummet. Angående billedupload... Så er der ikke megen plads på forummet til det alligevel - vist nok 1 GB. Brug i stedet for: https://da.imgbb.com/ Og kopiér så billedet derfra, og sæt ind i et indlæg. Der er også https://imgur.com/ De har dog i en periode krævet login. Ved ikke, om de stadig gør det? Derfor har jeg så i stedet for brugt imgbb.
|
||
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |