|
Skærm til lille mødebord |
Besvar |
Forfatter | |
NIKK
Ny bruger Oprettet: 11-Juni-2015 Sted: Randers SØ Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Marts-2022 kl. 13:37 |
Hej
Jeg er på jagt efter en ca. 32" skærm, der skal hænge ved et mødebord på mit kontor. Da mødebordet står helt op ad væggen skal det være en skærm, der kan hænge tæt på væggen og ikke rager for langt ud. Der er ikke brug for lyd i skærmen. Det eneste der er behov for er, at det kan kobles til en PC via HDMI eller lignende. Jeg har ledt højt og bredt, men kan ikke finde en tynd skærm, der ikke rager langt ud fra væggen, når den hænger på væggen. Har I forslag til en skærm, der opfylder ovenstående?
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad definerer du som rager langt ud fra vægen? Jeg har et 55" Samsung hængende på vægen ved et mødeord og det rager (inklusiv beslag) ca 7cm ud fra vægen, hvilket i mit tilfælde ikke er et problem.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(1)
|
Samsung The Frame QE32LS03T er 24,7 mm "tyk" - fåes næppe meget tyndere, heller ikke PC-skærme.
|
|
NIKK
Ny bruger Oprettet: 11-Juni-2015 Sted: Randers SØ Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøver med Samsung skærmen. Tak for input.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |