|
Tv møbel mareridt |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
mor4thi
Bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-April-2022 kl. 16:54 |
hej jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver, men jeg håber der er en venlig sjæl der tilfældigvis kunne hjælpe mig :-)
Jeg har været på udkig efter et tv møbel i lang tid nu, og jeg er ved at få røde knopper problemet et at jeg har en yamaha rx-a3040 reciever og den meget dyb, for at der kan være plads til kabler osv. kræver det et tv bord der er 55-60cm ish dyb. Det har kun lykkes mig at finde noget der er 44cm dyb. Jeg kunne selvfølgelig få det specielt lavet, men jeg har ikke planer om at bruge mere et par tusind, plus jeg er slet ikke nogen handyman, så det er nok udlukket 😅 ja og så Skal den iøvrigt også være sort, det hjælper heller ikke på prisen hvis det skal speciel laves. Er der andre der har haft samme problem som mig, og er der nogen som kender et sted hvor man kunne finde sådan et møbel i de mål? Jeg har været i følgende butikker uden held. Jysk, biva, ikea, Bilka, myhome.
|
|
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
av connection har nogle på 55 cm men de er pænt dyre. Havde du ikke solgt yamaha'en alligevel
Hilsen Claus
|
|
mor4thi
Funktioner
Tak(0)
|
ja de er desværre for dyre 😉 skrev vidst forkert, det er en yamaha a3060 jeg har nu, jeg havde solgt min gamle 3040 og købte derefter en helt ny marantz, det varede så ca en lille uge og så savnede jeg allerede min yamaha igen 😅 jeg var heldig at finde en a3060 til en fair pris bagefter 😊
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan vel lave en simpel tegning, gå i Silvan og få skåret massive køkkenbordsplader eller mdf plade, alt efter pengepungen. Og så er det ret simpelt at skrue det sammen bagefter.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er løsningen, også god til skriveborde, hvis man ikke har behov for at hæve og sænke. Kan laves på en eftermiddag, selv hvis man ikke er nogen gør-det-selv ørn. |
|
mor4thi
Funktioner
Tak(0)
|
det ville heller ikke være helt dumt, desværre kan jeg bare ikke finde noget i sort ask :-/ og hvis det skal sprøjtmales kommer det vel nok op i 4000Kr+ ish :-( bordplader og træ er også steget meget i pris. Det kan være lidt svært at holde sig inden for ca de 2000kr
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indenfor budgetet bliver det nok vanskeligt at være "kræsen" med farven hvis ikke man selv kan male det - Vil nærmest mene det er umuligt til 2000kr. |
|
mor4thi
Funktioner
Tak(0)
|
ev, jeg tror jeg vil prøve at se om jeg ikke kan finde en billig brugt bordeplade et sted, og så få den sprøjtmalet hos en maler evt. :-)
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1666 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har det samme problem. Jeg har i længere tid pønset på at droppe det helt og stille den ind i at alm skab, evt på siden eller på højkant. Så må jeg bruge Yamahas udmærkede app. til at styre med.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kan leve med fyrretræ, er pladerne væsentligt billigere og findes også i flere bredder. De skal bare ha en gang lak med en rulle, evt hvidpigmenteret lak. Det er meget let.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at tage højde for at varmen kan komme væk hvis du stiller den på siden. Når den står fladt er der ingen komponenter som bliver påvirket af varmen som siver op, men på siden, så ser det anderledes ud. Frank
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |