|
Yousee spam mail PAS PÅ! |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4831 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-April-2022 kl. 15:49 |
|
OBS! Dette er IKKE en mail fra Yousee, men er fra svindlere som skriver at Yousee vil betale penge tilbage, de skal bare lige ha mine oplysninger. MEN DET FÅR DE IKKE!
Redigeret af Munch - 05-April-2022 kl. 21:46 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det link der skal klikkes på er sikkert også åbenlyst falsk. Det skal man altid huske at kigge godt på.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da jeg klikkede på adressen, fik jeg noget der så forkert ud:
youseedk a bug-gt.com
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det er vel ikke YouSee der sender spam ud.
Så jeg synes du bør ændre overskriften.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der står Yousee som afsender, derfor.
|
||
|
||
skandshus
Super bruger Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men derfor er det stadigvæk ikke Yousee der sender det ud :)
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gerne beholde Yousee i overskriften, men har ændret i teksten nedenunder, så det fremgår at mailen er sendt af svindlere.
|
||
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at klikke på afsendernavnet, det er næppe yousees mailadresse På samme vis som alle de mails jeg får fra "Netflix" om at min betaling ikke er gået igennem, eller jeg skal betale 15 kroner til "postnord" for at få udleveret min pakke. Klikker jeg på afsenderen til disse, er det altid en eller anden "i hegnet" adresse der er afsender. Klaus
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som skrevet tidligere: “ Da jeg klikkede på adressen, fik jeg noget der så forkert ud: youseedk a bug-gt.com” Det første man ser er en mail fra Yousee. Det er det jeg advarer imod at klikke videre på linket i. Nu har jeg ikke selv Yousee, og følte derfor ikke trang til at “få penge tilbage”. Men der kunne sagtens være nogle som følte sig fristet, da den så meget professionel ud.
|
||
|
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fint du deler informationen, og selvom mange nok automatisk er skeptiske så kan man sagtens falde i.
|
||
Hbar
Bruger Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er man i tvivl om et link er ægte, så klikker man ALDRIG på det. Hold musen over linket (uden at klikke) og se adressen i statusbaren på browseren og ser det mærkeligt ud dropper man at klikke og sletter mailen eller markere den som spam.
|
||
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 289 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også fået samme mail, men syntes den var nem at gennemskue og den blev bare slettet
1. Yousee ville nok i givet fald bare tilbageføre beløbet helt automatisk 2. Hvis trukket to gange, ville jeg kunne se det på min konto
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |