|
Bluetooth højtaler med nas adgang |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2022 kl. 20:25 |
Hejsa skal have afspillet nogle sange/lydeffekter på en højttaler / sangene/lydene ligger på min synology nas. Er der nogen der kender til hvordan man kan tilgå sådan noget fra en bærbar højtaler ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sonos kan
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
hvilken en ?
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Der kræver i første ombæring at du finder en bærbar højttaler med betjeningspanel og netværksforbindelse. Men, er det virkeligt det du vil? Kopier lydene over på din mobiltelefon og afspil dem derfra. Det er en helt standard løsning. Klaus
|
|
![]() |
|
ja men det skal gerne bruges til en afspilning hvor højtaleren skal spille lydeffekter fra et gammelt skib - og lydene skulle komme fra en koste - havde været genialt med noget hvor jeg ikke skulle have min tlf tæt på hele tiden
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Noget der skal møre i loop, eller skal du bestemme, hvornår lydene kommer?
Jeg har på “min” modelbane baggrundslyde på et SD kort, som afspilles med en billig mp3-forstærker og et sæt højtalere. Det er en noget lignende denne Klau
|
|
![]() |
|
skal bare køre i loop
|
|
|
|
![]() |
|
Så har du fået løsningen……
Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |