recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Signal på flere udgange
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Signal på flere udgange

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Signal på flere udgange
    Sendt: 03-Maj-2022 kl. 02:38
Er det muligt at få en pc til at spille ud på flere udgange samtidigt. Forstået på den måde at hvis man f.eks. vil spille 2 forskellige stykker musik, også kommer det ene ud af mini jack stikket, og det andet ud af en eller anden usb dims med en mini jack stik på.
Samme spørgsmål gælder vedr. video, den ene ud af hdmi udgangen, og den anden ud af, tja jeg ved det ikke - måske en usb - hdmi adapter eller et ekstra grafikkort, hvis det er en stationær. Det kunne forresten også sagtens være en stationær til lyd spørgsmålet.
Jeg tænker sagtens man kan købe det hardware, men kan man assigne afspillere som vlc eller andre afspillere til at spille ud på bestemte udgange?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5273
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2022 kl. 08:41
Tilbage omkring 2005-2007 brugte jeg til teknisk testformål en Windows XP PC med 2 lydkort til at afspille 2 lydfiler samtidig. 
Mener jeg brugte 
som afspiller, fordi den kunne sættes til at sende til dedikeret lydkort.

Godt nok længe siden. LOL

Redigeret af JørgenT - 03-Maj-2022 kl. 08:42
Mvh. JørgenT
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2022 kl. 14:11
Hvis du alligevel vil købe nyt hardware et det letteste at købe et lydkort med flere udgange. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu