recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv2 Play google tv??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv2 Play google tv??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mattti Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2010
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mattti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv2 Play google tv??
    Sendt: 08-Maj-2022 kl. 15:04
Hej derude..

Jeg har for ca. 1 år siden. købt et google tv, til min mor. Der er nu kommet et problem. Jeg kan ikke få tv2 play appen, til at køre på google tv. Jeg har prøvet at fjerne appen og reinstallere boxen men intet hjælper?? Er der andre der har samme problem? og måske en løsning??

Jeg har snakket med tv2 play support, men de ved "kun" at de har en app, men ikke hvordan den virker?

Håber at i kan hjælpe

På forhånd tusind tak!
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-December-2009
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 16:33
TV2 Play fungerer fint på min Chromecast med Google TV. TV2 Play appen er version 1.8.29 fra den 21. marts 2022.

Hvilken enhed er der tale om?
Til top
Mattti Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mattti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 16:46
Hej igen , takker for svar!

Jeg har re-instralleret og opdateret, google tv.. Men jeg kan ikke få tv2 play appen til at virke..
Jeg har også prøvet at caste via ipad, via den gamle funktion der blev brugt med chromecast, hvilket heller ikke virker??
Kan det have noget at gøre med at det er et tv der kun understøtter 1080p??
Andre apps som dr tv virker som det skal.. 

Nogen der har et forslag til hvad der kan være i vejen? evt, en løsning??

Tusind tak for hjælp!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 17:03
Min Chromecast med Google TV er tilsluttet et 1080p tv, så tænker ikke, at det er problemet.

Hvilken enhed/box er der tale om?

Hvilken version af TV2 Play app er installeret?

Hvor fejler app’en helt præcis?
Til top
Mattti Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mattti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 17:21
Hej igen

jeg har købt til hende..
Jeg prøvede at nulstille enheden og det hjalp ikke.. Jeg prøvede at reinstallere appen hvilket heller ikke hjalp.. Lige pt. ved jeg ikke hvad version af appen der blev brugt.? Men den blev installeret igen i forgårs.. Appen starter men jeg kan ikke komme videre end at der kommer en søge-bar frem.. Intet andet sker??

Alt andet internet og andre apps virker som de hele tiden har gjort.. Så det kan vel ikke være et internet problem??

tusind tak!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 17:51
Og det hjælper ikke at trykke et par gange på tilbagepilen, når du står ved søgefeltet?

Og det er denne version til Android TV, du har installeret?

Hvis du logger ind med samme Google-konto, som du har anvendt på enheden, kan du installere app’en fra linket.

Redigeret af jensoest - 08-Maj-2022 kl. 18:02
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 13:36
har du mulighed for at cleare cachen. Ved godt du har geninstalleret, men prøv alligevel.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 17:08
Hej
Jeg havde på et tidspunkt problemer med afspilning via TV2 Play, og fik at vide, at jeg kunne prøve at ændre nogle indstillinger på routeren. Det så ud til at løse problemet. Jeg kan ikke huske, hvilke indstillinger det drejer sig om, men jeg kan prøve at finde det, hvis det har interesse.

Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 20:25
Lyder underligt, Google Tv  er noget af det nemmeste jeg nogensinde har installeret, jeg gav min datter en i julegave og hun havde samme oplevelse (hun var faktisk total overrasket over hvor nemt det var)

Sæt GoogleTv til hdmi porten og til strøm - tænd tv

I GoogleTv indstillinger i højre hjørne - log ind på "Netværk og internet" angiv koden - gå i apps og installere de apps du ønsker f.eks. Drtv og Tv2 play så burde du være i gang Tryk på "huset" og tryk på Tv2 play - indtast koden til tv2 play når der bedes om den.

Redigeret af Queen - 09-Maj-2022 kl. 20:30
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2022 kl. 06:20
Prøv at genstart routeren. Det lyder skørt men virker til tider med problemer som disse. Det kan være relateret til DNS.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu