|
Coax efter Stofa lukning |
Besvar |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Maj-2022 kl. 19:14 |
Hej
Det ser umiddelbart ud til, at jeg ikke længere kan få bredbånd via coax fra Stofa. Er der mulighed for at andre udbydere kan overtage Stofas anlæg, kabler osv., eller går det bare tabt?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at indtaste din adresse her:
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Fastspeed kan ikke levere på min adresse.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så prøver du med din adresse på en af de andre.
Jeg har selv Stofa coax bredbånd og kan heller ikke få andet bredbånd gennem coax, de andre udbydere kan kun levere gennem tlf stikket med meget lave hastigheder. Men er så “heldig” at Stofa stadigvæk leverer dyrt bredbånd til adressen
Redigeret af Munch - 15-Maj-2022 kl. 09:50 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bor du et af de steder (i Jylland), hvor Norlys omlægger coaxnettet til fiber? Hvis du er bekymret for fjernsynet, så har de lovet at lade DVB-C-signalet overleve (leveres af fiberboksen). De alternative udbydere kan ikke levere internet over coax, hvis ikke der er en coax-operatør (TDC) i området.
Redigeret af bubbleboy - 15-Maj-2022 kl. 09:50 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |