|  | 
| Waoo APP på appletV hakker | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| Mads A   Super bruger   Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 395 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Waoo APP på appletV hakker Sendt: 28-Maj-2022 kl. 21:48 | 
| 
   Hej folkens Jeg oplever konsekvent, at når jeg ser sport (især fodbold) på TV3+ via Waoo App på mit APTV4, så hakker det ca. hvert 5 sekund. Skifter jeg så over på min Viaplay App på samme APTV istedet - så er der ingen problemer. Nogen, der har oplevet noget lignende og er der noget at gøre..? Mvh Mads | |
|  | |
| Rasmus Larsen   Guld medlem     FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4845 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 29-Maj-2022 kl. 08:21 | 
| 
   Er din Apple TV opsat til 50Hz output? Og har du aktiveret match-funktionerne?
    | |
| 
     TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
     | |
|  | |
| Mads A   Super bruger   Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 395 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 03-Juni-2022 kl. 21:02 | 
| 
   Det er sat til 1080pSDR 50hz Har ikke aktiveret match Kan vælge mellem dynamisk område og billedfrekvens  Mvh Mads | |
|  | |
| Rasmus Larsen   Guld medlem     FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4845 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 06-Juni-2022 kl. 07:49 | 
| 
   Så lyder problemet ikke til at være relateret til opsætningen af boksen. Jeg har desværre ikke erfaring med selve Waoo appen, så jeg er ikke klar over, om den har fejl. | |
| 
     TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
     | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |