Jeg har haft Hitachi 42PD6600, det røg retur, on/off knappen kunne jeg ikke mærke om den blev slukket og tændt. 
Fjernbetjeningen var langsom i respons tog evigheder når der skulle skiftes kanal, pilene, og ok knappen sidder utrolig dårlig, den har så mange fejl og er så dårlig at bruge. 
Billedekvaliteten var dårlig ved tv, meget efterslæb selvom jeg har et digital signal, er god ved HD signal, men hvad kan det bruges til når der ingen kanaler er, ser jo mest digital tv, DVD afspilning var god i kvaliteten. 
Lyden var ikke en særlig god kvalitet, hørt meget bedre, selv på mit gamle Philips CRT fjernsyn. 
Når der blev sendt i 4:3 format blev resten af skærmen grå, hvilket var utroligt irriterende, også det var en af årsagerne til jeg droppede skærmen. 
En 42 skærm af denne kvalitet er 3.5 meters afstand for lidt, med et dårlig billede/signal, bliver grynet og grov, man kan se alle fejlene samt efterslæb, absolut ingen nydelse, ingen problem når det er HD signal eller DVD film, for der er billedet roligt. 
Har kun 1 HDMI, og det er en for lidt, hvis man skal have en HD Dekoder og en HDMI DVD afspiller koblet på. 
Så den er helt.

Jeg ser på ny, bliver helt klart et valg imellem Pio. og Pan.