|
EPG fra honeybee |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Juni-2022 kl. 21:17 |
Andre der har problemer med EPG fra honeybee.it. Jeg får igen ikke EPG ind i min DVBViewer.
Har tjekket jeg får indhold ned. Jeg har prøvet at slette EPG databasen i DVBViewer, den oprettede så en ny. Men importen via det dansk udviklede program virker ikke. Jeg får ingen fejl. Eneste jeg kan tænke er at der er fejl i EPG filen (kun en ide). MVH |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem. Har skrevet til Joakim, men der er ikke rigtig nogen løsning på det.
er kommet dertil at jeg nok vil opdatere hele l..... til nyeste versioner (DVBViewer, DMR, xepg osv.) Lidt irriterende at man ikke bare kan køre derudad med en klippestabil version. Det samme med Windows der konstant ønsker at opgradere til en ny version, hvilket jeg hele tiden forsøger at undgå. Når jeg så endelig ikke kan forhindre den mere, så kæmper den en brav kamp, hvorefter den giver op og ruller det hele tilbage. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Æv hvor irriterende at høre, og at spilde tid på noget, hvor man tror den er gal lokalt. Tror du det vil hjælpe med en ny version. Jeg hører gerne når du er i mål. Jeg har opdateret xepg, det hjalp ikke en skid. Har du set noget omkring at dvbviewer skulle have fået andre måder at læse vores epg downloadede filer.
Jeg er ikke sikker på hvad jeg har læst. Windows update, kan du ikke bare slå det fra, tror det bare er en service du kan stoppe. Når du hører noget for den hårdtarbejdende svensker, så må du gerne smide det her . Syntes ikke denne gang jeg helt har fået det jeg har betalt for. I et længere stykke tid manglede nogle af kanalerne i mit system, som jeg bruger en del. Nå, jeg streamer en del, det er jo alligevel på vej i døden, men det skal virke 10 år endnu. MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mystisk!!!
Pludselig er der EPG frem til 1/7, uden jeg har ændret noget som helst |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder ikke mystisk, det lyder som om at de har rettet et eller andet. Jeg ser frem til min import her lidt før kl: 20
Håber jeg er lige så heldig som dig. Tak for "samarbejdet"
|
|
|
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Det kom der ikke mere af. Importen er lige kørt via Xepg, måske jeg har brugt dagens skud i bøssen.
|
|
|
|
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at fjerne s i din sti i xepg. Dvs. https:// bliver til http://
Det har jeg gjort for længe siden, så det er ikke det der har ændret det for mig denne gang |
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mistede også min EPG på emby her for et par dagen siden.
Da jeg tjekke min xml streng så havde den ændret sig, så skulle lige paste den nye streng ind. Måske der i problemet ligger?
|
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det erfarede jeg lige her til aften. Gammel streng gav epg til 11-6-2022, ny epg streng indeholder det hele. https://.........xlm.gz Jeg så den nye streng ved at logge ind på honeybee.it. Underligt at give os nye strenge...... Nå det kostede bare nogle timer som vi aldrig får igen.
|
|
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja enig, jeg endte også med at bruge lidt tid på det. De kunne godt have sendt en email med at streng navnet var blevet ændret.
|
|
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så er det slut med HoneyBee EPG
Svar fra Joakim: "Hi, We are shutting down and no subscriptions will renew. We thank you for you support during these 15 years." Nogen der har forslag til en afløser? |
|
|
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
Honeybee er nu slut: "Hi,Svar fra Joakim Nylen: We are shutting down and no subscriptions will renew. We thank you for you support during these 15 years." Nogen der har forslag til en erstatning?
Dobbelt indlæg. Beklager! Redigeret af MCenterFreak - 03-Marts-2023 kl. 00:09 |
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |