|
Internet radio på iPhone |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juli-2022 kl. 18:00 |
Hej
Jeg prøver at hjælpe min kæreste med at finde en god internet radio app til hendes iPhone, da hun lige har fået et par nye Citation højtalere. Jeg syntes altid at det har været let at finde til Android, men syntes det er sværere på iPhone. Den må gerne koste lidt, så man slipper for reklamer. Og den må også meget gerne have Chromecast funktion. Mvh Claus
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7084 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes rigtig mange.
F.eks DR Lyd.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Radio er “indbygget” i Musik appen. I skal rulle et stykke ned til Lokale radiostationer.
Ellers er der Tunein, som vel er standarden for internetradioer. Tunein har Chromecast support, jeg ved ikke med Musik appen, da jeg ikke selv har Chromecast. Redigeret af Brixen - 06-Juli-2022 kl. 09:01 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Radio DK-appen
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Radio Play app'en.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Triode. Den er fantastisk og virker også på Carplay.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
Den ser interessant ud, men hvordan med lydkvaliteten? I de danske radio app's (RadioPlay og mereRadio) kan man under indstillinger vælge en bedre kvalitet/højere bitrate. Er det også mulig i Triode? Eller er den begrænset til stationernes "standard" bitrate? |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du får som std de som tilbydes, men kan selv lave custom urls med andre bit rater
|
|
|
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
Noget nemmere i de to andre apps, hvor man blot skal aktivere det.
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv den af.
Det er jo gratis at prøve. |
|
|
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
myTuner Radio og Radio+ er også to gode bud.
Radio+ virker endda med Carplay. |
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør Triode også.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |