|
lyd fra bag akustikpanel |
Besvar |
Forfatter | |
probi
Ny bruger Oprettet: 23-Juli-2022 Sted: skb Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juli-2022 kl. 01:09 |
Hej Alle
Er den nogen der har afprøvet lyd til hjemmebio fra bag akutiskpanel? min hjemmebio er ved og blive opsat nu her, så tænkte jeg om det kunne lade sig gøre og gemme højtalerne helt væk, og nej det er altså min ide og ikke konen:) Mvh
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle biografer bruger det til front lyd.
og der findes lærreder til formålet hvis du bruger projektor. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej der må kun være højttalerstof eller akustisk transperant lærred foran højttalerne. Akustikpaneler dæmper lyd.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes højttalere der kan sættes i væggen, pudses henover og tapetseres ovenpå. Bl.a. stealth acoustic. Hvor godt det lyder aner jeg ikke
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du siger akustikpanel, mener du så dem med trælameller/lister på filt?
Jeg har selv tænkt det med subwoofere og tror det vil gå til det. Men til højttalere tror jeg at diskanten bliver for dæmpet og at det ikke vil lyde godt. Men har du paneler så er det da nemt at teste
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |