|
Valg af fiberudbyder |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-August-2022 kl. 12:58 |
||
Vi har endelig fået åbnet op for andre udbydere i Randers udover Stofa.
Hvem skal man vælge? Må sige at Stofa fiber har kørt upåklageligt, men 319 for 200/200 forbindelse er i den dyre ende, de vil dog gerne opgradere til 500/500 for 399 Bruger egen router / mesh efter fiberboksen og har offentlig dynamisk ip nu, så styrer selv porte og ikke bag en NAT.
|
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det må da være en no brainer:
Øv, jeg har også Stofa bredbånd til 289,- for 50/50, og kan ikke få andet
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv og slå din adresse op på en prissammenligningsside (f.eks. https://bredbånd.dk) så kan du se hvem der leverer på din adresse og hvad deres pris er.
Når du selv har hele setuppet med router osv, vil forskellen udelukkende være den enkelte udbyder backbone-net. De fleste udbydere har ret godt styr på det og alle oplever ind imellem nedbrud og kan opleve kapacitetsmangel. Personligt ville jeg i dit tilfælde gå efter prisen og her plejer Kviknet ofte at være billigst. Fastspeed og Hiper er også gode bud da de kører tilbud konstant - men deres normalpriser plejer at være lidt over Kviknets.
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
"Fantastisk, du kan få 1000/1000 Mbit fiber Din pris: 198 kr/md 198 kr/md i 3 mdr. (herefter 349 kr/md.)" |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bredbånd fungerer ikke så godt synes jeg
Den skriver 9 udbydere når jeg søger kun på fiber, men den viser kun fastspeed i oversigten, fastspeed ved jeg, hiper, yousee, Stofa, nordlys, kviknet, bolignet, jetnet siger også at jeg kan når jeg kigger på deres sider. Tænker stabilitet. Tænker selvfølgelig også 1000/1000 ellers kunne jeg jo bare blive på de 200/200. |
|||
|||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
.
Redigeret af Jens PN - 06-Januar-2023 kl. 18:13 |
|||
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
What! Så er fastspeed steget fra 249,- som har været prisen længe
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her koster fastspeed 299kr for en 1000/1000 efter 3 mdr.
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her må det være Norlys, efter tidligere Bredbåndnord. Hvor de selv tager: Pris efter 6 mdr.: 379,- pr. md
Redigeret af JørgenT - 11-August-2022 kl. 20:33 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor mange penge syntes du at en fuldstændig problemfri internet forbindelse er værd om måneden? Hvor ofte downloader i store filer fra hurtige servere? Klaus
|
|||
JordanDK
Funktioner
Tak(0)
|
||
Stort set aldrig. Men det kan godt “mærkes” hvis vi en weekend hvor vi er tre som sidder og gamer i forhold til loadtider til fx GTA V online og fruen streamer og den sidste sidder lytter musik. Ved godt det ikke er ofte, men er brugs scenarie herhjemme i vinter halvåret fx. Tror mere det er tanken om, at for 20-30 kr ekstra pr måned, kan man få en 5 gange så hurtig forbindelse. |
|||
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, men hvad nu, hvis den forbindelse så dropper ud en gang i mellem?
Klaus
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |