|
Gulvhøjttaler 75 cm høj |
Besvar |
Forfatter | |
Kbjs
Ny bruger Oprettet: 04-September-2022 Sted: Jylland Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-September-2022 kl. 19:55 |
Hejsa.
Jeg er “velsignet” med en vindueskarm i 75 cm højde, i min stue lige der hvor jeg gerne vil have et sæt gulvhøjttalere. Er der nogen derude som kender nogle (gode) gulvhøjttalere som er Max 75 cm høje? De må gerne være af ældre type. Pt har jeg et sæt BigPods. De er Ok, men drømmer om nogle større :) Mvh Kristian.
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg skulle finde en "lille" gulvhøjttaler, så ville jeg lede efter en Jbl 120ti. Den er lige over 62 cm. høj, med 12" basenhed. Man skal være opmærksom på basophænget, de mørner, men kan skiftes, hvis det ikke allerede er blevet gjort. Har i voldsomt mange år selv levet med Jbl 250ti og været glad for dens lyd. Derfor mit forslag. Det er samme mellemtone/diskant som sidder i begge de højttalere. Specielt diskanten deler vandene, nogle hader den andre elsker den...
Men vil lige tilføje, at højttaleren nok mere er en såkaldt reol højttaler, end en speciel gulvhøjttaler. Men med en fod under, så kunne den godt være et bud. Frank
Redigeret af Frank13 - 04-September-2022 kl. 22:12 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |