|
Windows skrivebordsbaggrund skifter farve |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2022 kl. 09:25 |
||
På min Windows 11 PC har jeg som standard indstillet skrivebordsbaggrunden til blå. Den seneste uges tid har PC'en selv skiftet til sort efter en opstart, hvorefter jeg selv skal ind i indstillinger og stille den tilbage til blå. Gode råd? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kan det ikke være fordi den i indstillinger, står så den sletter cookie og andet, så den går tilbage til standard, hver gang den slukkes....noget man fx gør på biblioteker og Jobcenter, så en ny bruger ikke kan se, hvad en anden har arbejdet med. Så prøv at kigge i skærm indstillinger for noget auto, der er slået til...
![]() Redigeret af javilha - 15-September-2022 kl. 18:30 |
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
||
Der findes ikke en sådan indstilling. Og, ææh - er standard sort? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
||
Ok. Når du vælger blå, er der så ikke et punkt, hvor du vælger "vælg som standard" så? Eller glemte du at klikke på "vælg", for når du klikke på den blå, skal du også lige afslutt med "vælg" "bekræft" eller den dur dér
![]() |
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
![]() |
|||
||
Disse muligheder findes (mærkelig nok) heller ikke. Hvis du selv har Windows 11 er det jo nemt at tjekke. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
||
Min arbejdscomputer gør det tit, smider baggrundsbilledet jeg har valgt. Min hjemmecomputer gør det aldrig..... Klaus
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Kan det tænkes at det er fordi i benytter et billede som ligger i eksempelvis browser cachen?
Hvad med at lægge det over i dokument mappen og herefter benytte det til baggrund.
![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
||
Det kan jeg love dig at jeg ikke gør :-) Sjovt nok kan jeg altid gå ind og få det tilbage.... Klaus |
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
||
Kan det tænkes, at I benytter Insider-Windows? Så vil der jo altid være større eller mindre fejl. Er alle opdateringer installeret? Også de valgfrie?
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
|||
||
På min arbejdscomputer? Nej
Alle dem IT mener der skal være installeret.... Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
|
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
||
Fra Windows 10, er der ingen Bekræft ændringer, eller Gem ændringer. Man laver bare sine ændringer, og så er det dét. Når det er i Indstillinger, man foretager ændringer. Alle Windows bliver langsomme med tiden ved brug. dette er der desværre ikke ændret på. Bruges der CCleaner? Dette kan slette indstillinger, man laver.
Redigeret af mnielsen - 16-September-2022 kl. 17:38 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |