|
Modern Family, Disney + |
Besvar |
Forfatter | |
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2022 kl. 07:43 |
Sjov historie, i hvert fald i mine uvidende øjne.
I går har jeg besøg af min datter, hun spørger hvad jeg vil se, jeg svarer Modern Family, tænder Netflix der ikke længere har denne serie, googler og finder frem til den er hos Disney+ nu. Søger modern, den kommer ikke frem, min datter siger, nogen gange skal man søge hele navnet hos Disney+, Dette afprøves og vupti ikke en skid Så slår hun den op på sin IPhone, hun skriver Mod, og vupti kommer den frem. Vi streamer den herefter fra hendes I-Phoenix til mit Apple tv. Er der nogen af Recorders kvikke medlemmer der har den fornødende indsigt, der har et bud på hvorfor / hvordan dette skyldes og om der er en måde jeg kan se et nyt afsnit i aften uden brug af min datters IPhone |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg søger på mod i Disney appen på Apple tv, så kommer den fint frem. Så det lyder underligt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, jeg vil prøve at geninstallere app. Og se om det hjælper
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kiggede lige igen, og skal faktisk kun skrive m, og så er den der som nummer et.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Valde1936
Funktioner
Tak(0)
|
det vidste sig at min VPN var aktiv og havde sat Disney+ på US, da jeg slog den fra kom den frem… Godt jeg kan trække senior kortet 🤪
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Åh hvor jeg kender det. Jeg laver selv en del fejl 40. Men godt at du fandt ud af det.
Respekt for at du bruger VPN i din alder.👍🏻
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |