|
Smarte Radiator termostater? |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | ||
KOS.
Bruger Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2022 kl. 12:15 |
|
Hej alle Jeg bor i en lejlighed og har tænkt mig at det var på tide at få smart termostater, jeg er bare helt på bar bund på hvilken man skal købe. Jeg skal bruge 3 stk og har desværre ikke røven fuld af penge. Jeg har kigget lidt på Tado men et sæt med 3 stk er rimeligt dyrt syens jeg, findes der noget der er billiger eller er det bare prisen nu om dage? Smart Radiator Thermostat Duo Pack 1198,- + 1 Tado 619.- i følge PriceRunner.Det behøver ikke at være Tado andre mærke er også i orden. VH Kenneth
Redigeret af KOS. - 08-August-2022 kl. 12:47 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Start med at læse tests af de mest brugte. Pris og kvalitet følges muligvis ad. Og så find den billigste butik med pricerunner.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
KOS.
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var nu mere smart radiator termostater jeg var interesseret i, væg termostater må blive på et andet tidspunkt. Ellers tak for linket
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er fordi der både er radiator ventil og løst display til nogle af dem. De sidder på radiatoren og styrer varmen. Her er link til priser på de forskellige termostater.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
vent til Black fridag.
Tado fås ofte til 1/2 pris
|
||
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ift. valg af løsning ville jeg nok også være opmærksom på, om der er udsigt til, at de bliver Matter kompatible.
|
||
KOS.
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er det bare om Tado gør det, har også kigget lidt på Eve Termostater og kan se de er med "Thread Matter" support. Kan se at 3 stk eve termostater faktisk er billiger ind 3 stk Tado de kan så heller ikke det samme. |
||
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville nok selv vente med at købe til, at produkterne rent faktisk er blevet Matter-certificeret. Alene en tilkendegivelse fra producenterne om forventet Matter-kompatibilitet vil ikke være helt nok for mig.
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har kørt med Tado termostater i nogle år, og det har fungeret rigtig godt og tilmed sparet mig nogle tusinde på varmeregningen hvert år, så jeg kan anbefale dem, også selvom de koster lidt.
Redigeret af Bjur - 09-August-2022 kl. 11:38 |
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kører du et eller andet smart hjem system?
I så fald ville jeg bare købe 3 stk Danfoss ally, de er til at få for rimelige penge.
|
||
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal det være helt “bare to the bone billigt”, så er Danfoss Eco 2 en mulighed. Det er dog udelukkende bluetooth.
De ligger i omegnen af 300kr stk. Redigeret af Wolff - 09-August-2022 kl. 17:16 |
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvis du vil bruge Danfoss Eco med bluetooth så har jeg tre du kan få til en skarp pris :)
|
||
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |