|
Sony AF8 - OLED |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Scorpiodkfyn
Ny bruger Oprettet: 14-August-2019 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Oktober-2022 kl. 11:45 |
|
Hej :)
Jeg er blevet tilbudt det her tv fra 2019. Sony AF8 55" Jeg skal bruge et tv med google play butik, så der kan installeres Stofas app, ellers skal det bare bruges til alm. TV og lidt fodbold en gang i mellem. Jag kan få det til ca. 4000.- er det en fornuftig pris samt et ok TV?
Redigeret af Scorpiodkfyn - 11-Oktober-2022 kl. 11:58 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dit link virker ikke og hvad er Stofa's app? Hvis det er den jeg kender skal den ikke bruges på et TV, men på en PC, mobiltelefon, tablet m.v. Flemming
Redigeret af fltk - 11-Oktober-2022 kl. 11:59 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mærkeligt med det link, det er det rigtige.
Man er nok nødt til at kopiere linket for at det virker. Prøver lige et nyt: http://https://www.elgiganten.dk/product/tv-lyd-smart-home/tv-tilbehor/tv/sony-55-4k-uhd-oled-smart-tv-kd55af8/KD55AF8BAE Stofa app, er en app hvor man kan se alle deres kanaler samt bruge deres bland selv funktion.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan du vel uden app (på dit TV) hvis du har abonnement hos Stofa. Dit link virker stadig ikke. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har haft det tv. Brugte ikke den indbyggede app store, da tv’et er lidt langsomt.
4000kr, lyder meget dyrt.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej du kan kun se de kanaler i appen som du betaler for. Og så er appen beregnet til mobile enheder og leverer sikkert et dårligere billede når det blæses op på et TV.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stofa har en officiel TV-app til Android TV og Google TV. Det er ikke en app beregnet til mobil-enheder.
Enig i at 4000 kroner lyder for dyrt for dette TV i brugt tilstand. Du kan fra tid til anden finde spritnye 55-tommer OLED TV med Android TV for 6000 kroner.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok
Jamen så er det nok ikke det TV jeg skal ha.
Hvad ville en fair pris være for det? |
||
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg er klar over at man kun kan se de kanaler som man betler for.
Nej, det er en app der er beregnet til TV
|
||
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok
Jamen så er det nok ikke det TV jeg skal ha. Hvad ville en fair pris være for det? |
||
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg er klar over at man kun kan se de kanaler som man betler for.
Nej, det er en app der er beregnet til TV |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
M.h.t. linket, så skal http:// foran fjernes...
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |