|
V/S: DLS R55 og R66 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HessiDude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 524 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2022 kl. 12:28 |
Hej,
Har et sæt R55 og et sæt R66 fra DLS jeg måske skal afskaffe. Er de noget værd i dag, i så fald hvad? De er i kirsebær, med få ridser her og der, og de har en del år på bagen. Ellers fejler de ikke noget og lyder som de skal. Jeg har købt dem brugt, og har derfor ingen kvittering. Takker.
![]() |
|
![]() |
|
HessiDude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 524 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spørg gerne hvis i mangler noget info. 😊
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Lydmæssigt er de meget værd, men du ved godt at udseendet overhovedet ikke er moderne i dag, hverken på størrelsen, eller farven.
R55 er en rigtig god højttaler, dog uden så meget bund som R66. Prisen er svær……. For en del år siden gav jeg 600 fir et sæt sorte R66, der står som baghøjttalere i stuen. Dem er jeg stadig super glade for. Klaus ;-)
|
|
![]() |
|
Mange tak, Klaus. Havde håbet på lidt mere, men hvis efterspørgslen ikke er der….
![]() |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
Sæt dem til salg i Gul og Gratis. Her fik jeg solgt min defekte EL cykel, som ingen ville gi noget for på DBA
![]() Redigeret af Munch - 17-Oktober-2022 kl. 10:10 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Arrh, jeg fik vidst også lige fyret en "and" af der, det var 1200 jeg gav + 600 for en center (1800 i alt) kan jeg se ud fra min kommunikation med sælger...... i 2017 :-) Der er et sæt R66 i kirsebær til salg på "den blå" til 2500, men tror nu heller ikke at de bliver solgt til den pris. Klaus
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Jeg lavede en rigtig god handel på et sæt R66, i foråret.
![]() Men det ændrer ikke på, at Klaus' bud på 1.000 - 1.200,- for et sæt er rigtig omkring deres værdi. (mega god højttaler til den pris!). R55 skal nok ligge en smule lavere. Redigeret af Flippo - 18-Oktober-2022 kl. 09:31 |
|
![]() |
|
Tak, alle.
![]() Jeg går i tænkeboks mht. om det det er besværet og tålmodigheden værd at sætte det til salg.
![]() |
|
![]() |
|
Du må ikke bare smide dem ud...... Så står jeg klar med traileren og en plads på garageloftet, til engang knægten flytter hjemmefra og jeg får en aftale med en autolakerer der kan "fjerne" kirsebærfarven. Jeg ved jo at det du sælger er i orden, ellers var mine R66 og RC55 jeg hentede i Viby blevet skiftet ud :-) Klaus
|
|
![]() |
|
Tak Klaus. 😊 De bliver heller ikke smidt ud. Tror jeg beholder R66'erne i stuen, og R55'erne kommer i "hobbyværelset" indtil jeg selv skal have en knægt. 😁
Nu har konen vænnet sig til R66'erne i stuen, og er ikke vild med idéen om at skulle vænne sig til noget andet (læs: større og dyrere). 😄 Overvejede om jeg skulle have et par Helicon 800'er i stuen, men tiden er ikke til det... endnu. De penge har det bedst andre steder.
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Du må have surround! Og så bruge R55 som baghøjttalere.
![]() Jeg har et sæt Jamo 507 som blev "nedgraderet" til baghøjttalere, da jeg købte R66. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |