|
Problem med blæser i stationær PC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2022 kl. 18:43 |
Kabinetblæseren går tit i gang et sekund og går så ned i hastighed igen - voldsomt irriterende
Har læst mig til, at andre med samme problem løste det ved at rengøre computeren for støv Det har jeg lige gjort men det virkede ikke Så har jeg været i BIOS for at nulstille indstillinger, det hjalp heller ikke Nogle gange er computeren tændt en time, uden at blæseren larmer Måske er blæseren defekt - den er trods alt syv år?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske, du skulle beskrive, hvad du laver, når blæseren starter?
Hvis der er opdateringer, som installeres uden dit vidende, så vil blæseren køre... (Automatiske opdateringer) Er ALT rengjort? I visse programmer, vil blæseren køre, hvis det kræves - dette kan være Gimp, eller andet....... Se også efter, om der skulle være valgfrie opdateringer, du burde installere. Som altid, i et forum kræves der info, for at brugere kan give nogen hjælp!
![]() Redigeret af mnielsen - 21-Oktober-2022 kl. 19:08 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Hvad er det for en computer?
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Jeg gør ikke noget særligt, når blæseren starter - den gør det nu, mens jeg skriver det her
Der er ikke andet, som kører Ved nærmere eftertanke kan det være CPU-blæseren: Jeg starter kun kabinetblæseren manuelt, når jeg starter et spil Men CPU-blæseren kører vel hele tiden Er ikke god med computere Stationær fra MM Vision Det er først kommet her for nylig, derfor min tanke at blæseren er defekt Ligu nu gør den det konstant: Starter op et sekund eller to og lukker ned
Redigeret af jake51 - 21-Oktober-2022 kl. 19:47 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Til andre med samme problem kan jeg oplyse, at det var en defekt CPU-køler
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |