|
USB 3.0 til VGA adapter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pedellen2022 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2022 Sted: Rørvig Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 13:55 |
Jeg har lige købt en USB til VGA adapter hos AV-cables - men mit DVD+RW drev kan ikke læse den mini-cd der er med til produktet. Produktet har HARDWARE ID: USB\VID_534D&PID_0821&REV_0100 Er der nogen der kan hjælpe med en driver til Win 7 64 bit til denne adapter? Nogen der evt. har købt samme produkt hos AV-cables og kan læse mini-cd ens indhold og sende det i en vedhæftet fil til min e-mailknyttet til kontoen. Maskinen er en ASUStec K95VM win 7 Pro 64bit.
Redigeret af Pedellen2022 - 28-Oktober-2022 kl. 14:18 |
|
Pedellen2022
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor kontakter du dog ikke AV cables?
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Pedellen2022 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2022 Sted: Rørvig Status: Offline Point: 4 |
Må indrømme at den vej er jeg også på vej rundt, og krydser fingre og tæer lige pt. der kan måske være en løsning på vej ad den vej. Melder tilbage hvis der sker gennembrud.
|
|
Pedellen2022
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
Ellers så brug Google
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Jesper må sige at din DriverHub løsning den sendte mig tættere på mål end jeg havde håbet på, for det lykkedes faktisk for dette program at indentificere min adapter, MEN jeg har stadig ikke signal til skærmen den kan ikke finde den i Display oversigten - og jeg brikker ikke en fat af hvorfor den ikke kan det. Så hvis nogen har en Kontroller driver og en enhedsdriver (enhedsdriver hedder MS USB 2.0.1) til en USB VGA adapter - så må i gerne give lyd.
|
|
Pedellen2022
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Måske et link til adapteren og et navn, kunne hjælpe?
Klaus
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Er du sikker på din pc understøtter video over USB ?
|
|
![]() |
|
Du kunne jo også bare have trykket på "download driver", og derved undgået at skulle bruge DriverHub
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Kan den ses i enhedshpndtering?
Hvis ja, så tag dens hardware-id, og. Google det det kan copy/pastes. Det sender sig, hen til den rigtige driver.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |