|
USB virker ikke efter sleep |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2022 kl. 16:05 |
Jeg har en USB hub, hvor alle enheder stopper med at virke efter mit Windows 10 er gået i sleep mode, hvilket betyder jeg skal ned at kravle, og hive USB stikket ud/ind af computeren, for at få liv i den igen, hvilket er pisse ireterende
![]() Når jeg Googler problemmet, så er svaret at jeg skal gå ind i Power Options, under USB settings/USB selective suspend setting og disable det, hvilket jeg har gjort, uden det har løst mit problem. I Device Manager har jeg været inde og slå "Allow the computer to turn off this device to save power" fra på alle mine USB Hubs. Nogen der har en ide til hvad jeg så skal prøve?
Redigeret af Axlon - 18-November-2022 kl. 22:55 |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skulle nok ikke have tilladt computeren at slukke for enheden
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja ok, der manglede et “fra” i mit oprindelige opslag, så det er nu tilføjet.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |