|
Hvor har de min mailadresse fra? |
Besvar |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-November-2022 kl. 21:46 |
|
I går handlede jeg ind i en Netto butik. Jeg betalte med mit Visa Dankort. I dag har jeg så modtaget en mail fra den samme Netto filial hvor de takker mig fordi jeg handlede hos dem bla, bla, bla. Hvor f...en har de min mailadresse fra??? Flemming
Redigeret af fltk - 26-November-2022 kl. 21:46 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fra din Netto+ app
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Se evt. afsnit 12, angående markedsføring.
Det ser ud til, at du i appen, kan afmelde diverse beskeder... Skift evt. emailen ud med en "skrammel-mail", så du ikke får den slags i din personlige email... Det er heldigvis nemt at oprette en gmail eller outlook-mail. |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange tak for svar. Jeg havde faktisk glemt at jeg har en Netto app. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha-ha! Så må du ind og pille i den...
Det er faktisk en go' ide, når man opretter sig diverse steder, ALTID at gå ind og slå al, eller så meget uønsket fra, som overhovedet muligt. Dette gør jeg altid. Redigeret af mnielsen - 26-November-2022 kl. 22:47 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvis du er ligesom mig når du handler ind, så glemte du også det du kom efter, men fik købt alt muligt andet 🤣 Frank
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kender det så godt... Står i køen til kassen... Opdager, at jeg har glemt et eller andet. Det er jo ALTID godt, fordi, så kan jeg jo bare forlade køen, og luske af igen efter det glemte! LANGT værre er det jo, når man kommer hjem... Og må af sted igen! Og det PISKER ned i lårtykke!
|
||
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |