|
Smart pære |
Besvar |
Forfatter | |
Glazzy
Bruger Oprettet: 30-September-2021 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-November-2022 kl. 08:38 |
Hej Forum
Findes der nogen smartpærer som virker både på 2.4 og 5 ghz? Drengene har nogle deltaco pærer på deres værelser som kun virker på 2.4 ghz og efter vi skiftede til Google Nest wifi duer det ikke længere, som jeg forstår det kan man ikke skille de 2 frekvenser ad med Google wifi?.. På forhånd tak
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
google sender på både 2,4 og 5GHz.
Men ja generelt skidt at man ikke kan splitte de 2 frekvenser på hvert sit ssid.
|
|
Glazzy
Funktioner
Tak(0)
|
Lige præcis, derfor leder jeg også efter nogle pærer der virker så ungerne igen kan styre deres lys med Google Home
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvorfor tror du ikke det virker med google Home ?
|
|
Glazzy
Funktioner
Tak(0)
|
Det virkede fint med Google Home, problemet er jo at de
Pærer de har kun virker på 2.4 GHz og jeg kan ikke skille frekvenser ad på det nye netværk. Så jeg har brug for en anden løsning, det er derfor jeg spørger om der er pærer der virker på et netværk hvor frekvenserne ikke kam skilles
|
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
wifi pærer er generelt en dårlig ide.
Kig evt på hue som kører Zigbee. Måske du burde skifte dit netværk, hvis det giver problmer med 2,4 vs 5GHz netværket.
|
|
Glazzy
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige købt Google Nest wifi da det medfølgende fra Waoo var noget skrald. Indtil videre er jeg meget tilfreds med Google og dækningen i mit hus, så det bliver ikke lige skiftet foreløbig.
Havde håber at der fandtes en løsning med nogle pærer der var ligeglade med hvilken frekvens de skulle forbindes til. Redigeret af Glazzy - 29-November-2022 kl. 10:42 |
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
Hue
|
|
Putzi
Junior bruger Oprettet: 22-Oktober-2022 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er klienten, i dit tilfælde pæren, som vælger 2 eller 5 GHz - vi har selv bl.a. Google WiFi med et mix af klienter og nogle af de ældre og/eller billige enheder kan kun køre 2 GHz og de tilkobler uden problemer. Du skal nok geninstallere Deltaco smart home appen og forbinde til dit nye Google Nest WiFi og derefter tilknytte til Google Home appen.
|
|
Glazzy
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, tak - det vil jeg lige prøve inden jeg investerer i nyt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |