|
opdatering af Homepod mini |
Besvar |
Forfatter | |
vanzandt
Bruger Oprettet: 13-August-2008 Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-December-2022 kl. 12:18 |
Hej har netop købt 2 Homepod Mini . Jeg kan ikke finde ud af at opdatere så jeg kan få dansk siri , er der nogen der kan hjælpe mig . Hilsen Bo
|
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hallo , undskyld nu tror jeg opdateringen er startet Hilsen Bo
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers fremadrettet, så gøres det i Hjem appen. Der kan du også sætte den til, at modtage beta opdateringer, hvis du vil have dem. God fornøjelse med dem.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , tak skal du have og god jul. Hilsen Bo
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og en god jul til dig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen , lige et sidste spørgsmål ,hvor lang tid tager sådan en opdatering , nu har den kørt i halvanden time er det normalt . Hilsen Bo
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke været oppe på over en time. Så lyder lidt vildt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , der må være noget galt , nu er det over 2 timer....hmmmm , hvad kan være galt. Hilsen Bo
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor ser du at den opdaterer? Hvis det er i Home appen, så prøv at genstarte den.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det går helt galt, så kan den blive nulstillet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
vanzandt
Funktioner
Tak(1)
|
Hej , kontaktede apple support, en meget sød og tålmodig medarbejder fik det til at spille. God jul
Hilsen Bo |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |