|
sang upload til spotify |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Januar-2023 kl. 19:20 |
Hejsa, jeg ville gerne have lykkehjulets temasang over på spotify - jeg har den liggende på en computer, men synes ikke rigtig jeg kan få den over på spotify - har i nogen tricks...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke bare uploade dine egne numre til Spotify, men du kan i app'en på f.eks. Windows sætte den til at tilføje dine lokale filer, så du kan høre dem igennem Spotify på den enhed.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
skal bare bruge lykkehjulets tema til en julefrokost - så tænkte jeg ville få den ned på computeren og så hente den til telefonen og afspille via Spotify til festen - håber det giver mening
|
|
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen speciel grund til at Spotify skal blandes ind i det?
Hvis Spotify ikke er et krav, kan du jo bare gemme filen på din telefon og så afspille den uden videre
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
nemhedens skyld. Skal bruges til nogle indslag med et lykkehjul - men som sagt er det fikset.
Jeg fik den over på spotify
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |