|
Samsung BD-E8900N |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Peer Juul
Ny bruger Oprettet: 14-November-2022 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2023 kl. 14:00 |
||
Hej
Jeg er ejer af denne ældre sag, en Samsung BD-E8900N, HDD optager. Den har altid virket upåklageligt, men nu er den gået i selvsving. Den tænder og slukker i et væk. Tænder slukker -tænder slukker. Den er blevet umulig at betjene. Er der nogen herinde, der har et bud på hvad den fejler, så vil jeg være taknemlig for respons. Mvh. Peer Juul Rasmussen
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et gæt ud af det blå Udtørrede elektrolytter, specielt i strømforsyning.
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Peer Juul
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svar. Så du mener, at en ny strømforsyning kan klare det?
Hvis ja, så skal jeg jo på en eller anden måde finde ud af, om man kan få sådan en ny. |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan nok ikke få sådan en mere.
Men måske en lokal elektronik mand løse opgaven. Så forslået er det nok defekte kondensatorer som nogle gange kan skiftes billigt. Søg evt på nettet Andre har sikkert samme problem
|
|||
Peer Juul
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svar. Jo, jeg sidder netop og leder på nettet og har fundet ud af, at de emner ligger uden for mine evner ind i elektronikkens verden. Må se om jeg kan finde en lokal, der kan se på den.
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De koster ikke mange kroner, hvis det er fejlen. Problemet er timeløn og garanti på reparationen ved værksteder, Så en gør-det-selv opgave for dem som mestrer skruetrækker og loddekolbe. Kunne ikke lige finde for din model, men her noget Youtube for lignende. Se specielt ved 1:45 min hvordan kondensatorer med problem kan komme til at se ud med tiden: |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Peer Juul
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for info. Ja, det så jo simpelt ud, men jeg er ikke helt ferm med loddekolbe osv. og som han siger til sidst, hvis du ikke er helt med på den, så spørg en, der kan. Det tror jeg vil gøre. Må se om jeg kan finde en i Karlslunde.
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
TOTALT Off topic.......
Hvorfor er elektroniske apparatur egentligt så store? Det hele kan jo fylde LANGT mindre, når nu der ikke er megen teknik indeni.
Redigeret af mnielsen - 26-Januar-2023 kl. 17:40 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De startede med at være fyldt op! Men så kom micro chipsene...
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja - så vidt, så godt... MEN! Med microchip'ene, så burde størrelsen på kabinetterne følge efter!! Eller, en advarsel bagpå: "Du bør ikke tage toppen af - du risikerer stor skuffelse!"
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo men hvis der står en afspiller i halv størrelse ved siden af en i rack mål 43 cm bred. Og de koster det samme og kan det samme. Så tror jeg folk vælger den der ser ud af mest
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De skal af med varmen, og det kan de ikke komme hvis kabinettet skrumper til absolut minimum. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |